Ο καταξιωμένος Αμερικανός συνθέτης κλασικής μουσικής Lowell Lieberman θα έρθει στην Ελλάδα με σκοπό να επισκεφτεί τη Θεσσαλία από την Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου 2017 έως την Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017. Ο λόγος της επίσκεψης αυτής είναι η γνωριμία με την ανεξερεύνητη Ελλάδα και τις υποδομές της, όπως είναι και η Θεσσαλία και η πρόθεση δημιουργίας ενός φεστιβάλ κλασικής μουσικής δωματίου “THESSALY CHAMBER MUSIC FESTIVAL” κάθε χρόνο τον Ιούνιο.
Μαζί του επίσης θα είναι και ο επίσης καταξιωμένος σε διεθνές επίπεδο μουσικός William Hobbes, καθηγητής στο Julliard School, ενώ την αποστολή θα συνοδεύει ο επιτυχημένος επιχειρηματίας στο χώρο του ποιοτικού τουρισμού κ. Βάσος Παπαγαπητός και η σύμβουλος Επικοινωνίας-Δημοσιογράφος κ. Μπακλαβά Μαρία Χριστίνα.
Η σύμβουλος Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ κ. Μαρία Χριστίνα Μπακλαβά (https://noemasolutions.com) σε συνεργασία με την εταιρεία του κ. Παπαγαπητού στην Αμερική, κατάφερε και εξασφάλισε την αποκλειστική συνεργασία ενός από τους πιο καταξιωμένους συνθέτες της Αμερικής τον Lowell Liebermann. “Κάτω από την εξειδικευμένη διεύθυνση του κ. Leiberman, το φεστιβάλ θα λειτουργήσει άριστα και θα μπορούσε να δημιουργηθεί γι΄αυτό το σκοπό μια οργανωτική επιστροπή από θεσμούς και ειδήμονες του χώρου. Οι μουσικοί που θα συμμετάσχουν στο φεστιβάλ έχουν όλοι διεθνή φήμη και θα προσελκύσουν κορυφαία ακροατήρια από την Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία, ανθρώπους που αγαπούν τη μουσική”.
Το γεγονός αυτό είναι εξόχως σημαντικό αφού όπως μας εξηγεί η κ. Μπακλαβά οι ταξιδιώτες, θα παραμείνουν καθόλο το διάστημα που θα διαρκέσει το φεστιβάλ στις ξενοδοχειακές υποδομές, θα παρακολουθήσουν όχι μόνο τις συναυλίες, αλλά θα περιηγηθούν και στις τοποθεσίες της Θεσσαλίας, καθώς και σε αρχαιολογικούς χώρους. Επιπλέον δε, ένα τέτοιο γεγονός θα καθιερώσει όλη την Θεσσαλία ως ένα από τα σημαντικότερα κέντρα του κόσμου κλασικής μουσικής δωματίου, ενώ παράλληλα θα επιτύχει μεγάλη έκθεση στη μερίδα του ταξιδιωτικού κοινού που φέρουν τα δημογραφικά στοιχεία ως “upscale travel”.
Προκειμένου να βελτιωθούν τα οικονομικά οφέλη του τουρισμού, η χώρα πρέπει να προσελκύσει ταξιδιωτικούς οδηγούς. Ένας σίγουρος τρόπος για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος είναι η δημιουργία ενός φεστιβάλ κλασικής μουσικής δωματίου, της ποιότητας και του εύρους που έχουμε κατά νου και αναμφίβολα θα αποτελέσει το φεστιβάλ πρότυπο σε όλη την Ελλάδα. Προκειμένου να υλοποιήσουμε αυτό το σχέδιο, στόχος μας είναι να συνεργαστούμε με προοδευτικούς και οραματικούς Δήμους, επιχειρηματίες, φορείς. Έκαστος εφ΄ω ετάχθη…”
Ο Lowell Liebermann είναι ένας από τους πιο καταξιωμένους ερμηνευτές συνθέτες της Αμερικής. Έχοντας γράψει πάνω από εκατόν τριάντα έργα σε όλα τα είδη, πολλά από αυτά έχουν αρχίσει να αποτελούν πρότυπο ρεπερτόριο για τα όργανα τους, συμπεριλαμβανομένης της Sonata για φλάουτο και πιάνο, η οποία έχει καταγραφεί πάνω από είκοσι φορές μέχρι σήμερα, και το γνωστό Gargoyles για πιάνο, η οποία έχει καταγραφεί δεκαπέντε φορές.
Ο κ. Liebermann έχει γράψει δύο όπερες πλήρους μήκους, οι οποίες αγκαλιάστηκαν με ενθουσιασμό. Του ανατέθηκε η μουσική για την ταινία το Πορτραίτο του Dorian Gray, και έκανε πρεμιέρα στην Όπερα του Monte Carlo. Η δεύτερη όπερα Miss Lonelyhearts, σε ένα λιμπρέτο του JD McClatchy μετά το μυθιστόρημα του Nathanael West, ανατέθηκε από τη σχολή Juilliard για να γιορτάσει την 100ή επέτειό της.
Μεταξύ των ορχηστρικών του έργων, ο κ. Liebermann έχει συνθέσει τέσσερις Συμφωνίες – το δεύτερο, με χορωδία, γραμμένο για την εκατονταετηρίδα της Συμφωνίας του Ντάλλας. Συναυλία για την Ορχήστρα. τρία συναυλίες για πιάνο. και Concertos για πολλά άλλα όργανα. Το Concerto No.3 του Πιάνο παραγγέλθηκε για τον πιανίστα Jeffrey Biegel από μια κοινοπραξία δεκαοκτώ διαφορετικών ορχηστρών τόσο εδώ όσο και στο εξωτερικό. ΟStephen Hough και η Συναυλία της Ινδιανάπολης παρουσίασαν τη Ραψωδία του Liebermann σε ένα Θέμα του Paganini, το οποίο η ορχήστρα ανέθεσε να γιορτάσει την αποχαιρετιστήρια συναυλία του Raymond Leppard ως αγωγό. Το Concerto του Βιολιού ανατέθηκε και έκανε πρεμιέρα από την Ορχήστρα της Φιλαδέλφειας με τον βιολονίστα Chantal Juillet και διεξήχθη από τον Charles Dutoit. Η Φιλαρμονική της Νέας Υόρκης και η κύρια σάλπιγγα Philip Smith παρουσίασαν την πρεμιέρα του Concerto του κ. Liebermann για την Τρομπέτα και την Ορχήστρα, την οποία η Wall Street Journal περιγράφει με διθυραμβικά λόγια.
Ο WILLIAM HOBBS, γεννημένος στο Ώστιν του Τέξας, έλαβε πτυχίο μουσικής στην παράσταση πιάνο, summa cum laude, από το Πανεπιστήμιο του Κολοράντο στο Boulder και πτυχίο μουσικής στην επίδοση, έρευνα και λογοτεχνία του πιάνο από τη σχολή μουσικής του Eastman στο Rochester.
Ο κ. Hobbs εργάζεται σε πολλές από τα σημαντικότερες όπερες του κόσμου, όπως η Opéra National de Paris, το Φεστιβάλ του Σάλτσμπουργκ, η Όπερα του Σαν Φρανσίσκο, η Λυρική Όπερα του Σικάγου, η Όπερα τουΣιάτλ, η Όπερα της Ουάσιγκτον και η Opéra de Monte-Carlo. Το ρεπερτόριό του κυμαίνεται από το Χάντελ μέχρι την ευρωπαϊκή πρωτοπορία, καθώς και έργα σλαβικών συνθετών και μια σειρά Αμερικανών συνθετών όπως ο Lowell Liebermann και ο John Musto.
Έχει συνεργαστεί στενά με τους τραγουδιστές Renee Fleming, Susan Graham, Karita Mattila, Lauren Flanigan, Όλγα Μποροδίνα, Φρέντερικα Φον Στάντε, Σόνια Γκανάσι, Ρόμπερτο Αλάγνα, Φρανκ Λόπαρντο, Παύλο Γκρόμπες, Πλάτσιντο Ντόμινγκο, Ρον Γκίλφρυ, Ντμίτρι Χβοροστόφσκι, κ.α.
Ο κ. Hobbs υπηρέτησε στην σχολή του Κέντρου Θεάτρου Όπερας Aspen του Μουσικού Φεστιβάλ Aspen και του CoOperative στο College of Choirs του Westminster και στο προπονητικό προσωπικό της σχολής μουσικής Juilliard. Προσκλήθηκε δύο φορές από το Εθνικό Θέατρο του Τόκιο ως επισκέπτης Master Coach. Ο κ. Hobbs είναι ο ιδρυτικός και καλλιτεχνικός διευθυντής της Όπερας Slavica, η οποία έκανε την πρώτη του συναυλία στο Concert Hall της Merkin στη Νέα Υόρκη, το καλοκαίρι του 2009. Η Όπερα Slavica είναι αφιερωμένη στην παρουσίαση ξεχασμένων αριστουργημάτων από Ρώσους, Τσέχους και πολωνούς συνθέτες.
Leave A Comment