Ο Εκθεσιακός Οργανισμός Φρανκφούρτης ανανεώνει το πρόγραμμα εμπορικών εκθέσεων για την άνοιξη του 2021

 

Στο πλαίσιο της πανδημίας του κορωνοιού, ο Εκθεσιακός Οργανισμός Φρανκφούρτης δεν θα πραγματοποιήσει καμία από τις εκθέσεις δικής του διοργάνωσης στο Εκθεσιακό Κέντρο της Φρανκφούρτης για το διάστημα από Ιανουάριο έως και Μάρτιο του 2021. Ανανεώνει το ημερολόγιο εμπορικών εκθέσεων για την άνοιξη, έτσι ώστε να επικεντρωθεί σε νέες συνέργειες και νέες ψηφιακές δυνατότητες κι ευκαιρίες.

Η Messe Frankfurt έχει ήδη διοργανώσει 13 μεγάλες εμπορικές εκθέσεις σε διάφορες πόλεις της Κίνας από την έναρξη της κρίσης. Δυστυχώς, ωστόσο, δεν είναι δυνατή η πραγματοποίηση παρόμοιων εκδηλώσεων στη Γερμανία προς το παρόν, παρά το γεγονός ότι οι εκθεσιακοί χώροι συγκαταλέγονται στα ασφαλέστερα κλειστά κτίρια στα οποία οι άνθρωποι μπορούν να περάσουν χρόνο χωρίς να υποστούν αυξημένο κίνδυνο μόλυνσης. Τα εκθεσιακά halls μπορούν να τροφοδοτούνται συνεχώς με καθαρό αέρα και, σε συνδυασμό με τα μέτρα που περιλαμβάνονται στο εκτεταμένο concept υγιεινής που έχουμε καθιερώσει, οι άνθρωποι θα μπορούσαν με ασφάλεια να πραγματοποιήσουν επαγγελματικές επαφές εδώ στο Εκθεσιακό Κέντρο της Φρανκφούρτης.
Ωστόσο, τώρα που οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί δεν ορίζονται μόνο από τις κυβερνήσεις αλλά και από τις εταιρίες, οι τελευταίες εξελίξεις της πανδημίας προκαλούν αυξανόμενη αβεβαιότητα στους πελάτες των εμπορικών εκθέσεων.

Ο κος Wolfgang Marzin, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Εκθεσιακού Οργανισμού Φρανκφούρτης δήλωσε: «Είναι σημαντικό για τους πελάτες μας να λάβουμε μια απόφαση νωρίς, καθώς διαφορετικά άμεσα οι εκθέτες θα έπρεπε να αρχίσουν να επενδύουν στις παρουσιάσεις τους στην έκθεση. Ο Εκθεσιακός Οργανισμός Φρανκφούρτης θα συνεχίσει να συνεργάζεται στενά με τους πελάτες του για να διασφαλίσει ότι οι αποφάσεις της εξυπηρετούν τα συμφέροντα των εκθεσιακών βιομηχανιών. ”

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Εκθεσιακός Οργανισμός Φρανκφούρτης αντέδρασε στους αυστηρότερους ταξιδιωτικούς περιορισμούς ανανεώνοντας το ημερολόγιο των εμπορικών εκθέσεων στη Φρανκφούρτη για την άνοιξη του 2021:

 

Η Heimtextil θα πραγματοποιηθεί από 4 έως 7 Μαΐου 2021

Η Heimtextil 2021 μεταφέρεται από τον Ιανουάριο για τις 4-7 Μαΐου 2021, οπότε και θα πραγματοποιηθεί παράλληλα με τις Techtextil και Texprocess 2021 στη Φρανκφούρτη. «Μεγάλο μέρος του παγκόσμιου κλάδου υφασμάτων επιπλώσεων κατοικίας κι επαγγελματικού εξοπλισμού κατέστησε σαφή την επιθυμία του να πραγματοποιηθεί η Heimtextil 2021. Πολλές εταιρείες αναζητούν κι αξιοποιούν την παρουσία τους σε εμπορικές εκθέσεις για την αύξηση των πωλήσεων μετά την επανεκκίνηση της επιχειρηματικής δράσης και πιστεύουμε ότι είναι πιο σημαντικό τώρα από ποτέ να ικανοποιήσουμε αυτό το αίτημα», δήλωσε ο κος Detlef Braun, Μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου του Εκθεσιακού Οργανισμού Φρανκφούρτης. «Ωστόσο, οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί που έχουν τεθεί τώρα σε ισχύ και η νέα αύξηση των κρουσμάτων έθεσαν ένα πολύ μεγάλο εμπόδιο για τη διεθνή μας έκθεση. Συνεργαζόμαστε στενά με τους εκθέτες μας και τις αρμόδιες αρχές και κάνουμε ό, τι είναι δυνατό για να διασφαλίσουμε μια επιτυχημένη κι ασφαλή διοργάνωση της Heimtextil 2021. ”
Οι νέες ημερομηνίες δίνουν στη Heimtextil τη μοναδική ευκαιρία να πραγματοποιηθεί μαζί με τις δύο αυτές εκθέσεις του κλάδου υφασμάτων κι ως εκ τούτου να καλύψουν όλη την αλυσίδα υφασμάτων ταυτόχρονα στο Εκθεσιακό Κέντρο Φρανκφούρτης.

«Αυτά τα μοντέλα και οι εξωτερικές συνθήκες εφαρμόζονται εξίσου σε όλους τους κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του κλάδου καταναλωτικών αγαθών διαρκείας στο σύνολό του», πρόσθεσε ο κος Braun.

 

H ‘International Consumer Goods Show – Special Edition’ συγκεντρώνει το πορτφόλιο εκθέσεων καταναλωτικών αγαθών διαρκείας του Εκθεσιακού Οργανισμού Φρανκφούρτης το 2021

Από τις 17 έως τις 20 Απριλίου 2021, οι εκθέσεις Ambiente, Christmasworld και Paperworld θα λάβουν χώρα για μια μοναδική φορά ως κοινή διοργάνωση στη Φρανκφούρτη στον Μάιν: the International Consumer Goods Show – Special Edition. Η φυσική έκθεση θα ενισχυθεί δυναμικά από ψηφιακές δυνατότητες ως μέρος της εφαρμογής Consumer Goods Digital Days, η οποία θα φιλοξενήσει την αποκλειστικά ψηφιακή διοργάνωση της Creativeworld, μια έκθεση που το 2021 θα σημειώσει ένα χρόνο παύσης ως φυσική διοργάνωση. Ως αποτέλεσμα των εμπορικών εκθέσεων που πραγματοποιούνται ταυτόχρονα σε νέες ημερομηνίες και τον υβριδικό χαρακτήρα αυτής της διοργάνωσης, ολόκληρη η βιομηχανία μπορεί να προσβλέπει σε εξαιρετικά αποδοτικά αποτελέσματα της νέας συνέργειας στο πλαίσιο της τρέχουσας πανδημίας.

 

Αυξημένο πεδίο εφαρμογής: Διευρυμένη χρήση της ψηφιακής εμπορικής πλατφόρμας Nextrade

Ως η πρώτη ψηφιακή B2B πλατφόρμα για τον τομέα Home & Living, η πλατφόρμα Nextrade φέρνει σε επαφή προσφορά και ζήτηση για ολόκληρο τον κλάδο – δημιουργώντας τεράστια προστιθέμενη αξία και για τα δύο. Οι Ambiente, Tendence και Nordstil κάνουν χρήση της πλατφόρμας και των υπηρεσιών παραγγελιών και διαχείρισης δεδομένων από το 2019. Το 2021, αυτή η πλατφόρμα θα είναι επίσης διαθέσιμη για τους πελάτες της Heimtextil για πρώτη φορά, Christmasworld και Creativeworld για την περαιτέρω υποστήριξη της συμμετοχής τους στη φυσική έκθεση και τη δυνατότητα πραγματοποίησης παραγγελιών καθόλη τη διάρκεια του χρόνου. www.nextrade.market

 

 

Η ISH από 22 έως 26 Μαρτίου 2021 ως αποκλειστικά ψηφιακή διοργάνωση

Η ISH θα πραγματοποιηθεί ως αποκλειστικά ψηφιακή διοργάνωση το 2021, προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα ψηφιακών εφαρμογών. Σε αυτές περιλαμβάνονται παρουσιάσεις εκθετών (για παράδειγμα προϊόντα, πληροφορίες, βίντεο, υπεύθυνοι επικοινωνίας, chat και βιντεοκλήσεις), έξυπνο matchmaking που δίνει απευθείας επικοινωνία με σωστούς επιχειρηματικούς συνεργάτες που υποστηρίζονται από συστήματα τεχνητής νοημοσύνης, live streamings και προβολές κατόπιν αιτήματος του συμπληρωματικού προγράμματος, και ραντεβού για online συναντήσεις με εκθέτες. Και όλα αυτά θα είναι διαθέσιμα όλο το εικοσιτετράωρο καθ ‘όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης, παγκοσμίως και σε κάθε ζώνη ώρας. Περισσότερες πληροφορίες θα είναι διαθέσιμες σύντομα.

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – 21 Σεπτεμβρίου 2020