Home / ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΣΥΝΕΔΡΙΑ / Heimtextil 2019: Δυναμική αρχή για τη νέα σαιζόν στον τομέα επίπλωσης δίνει ελπίδες για ένα κερδοφόρο έτος

Heimtextil 2019: Δυναμική αρχή για τη νέα σαιζόν στον τομέα επίπλωσης δίνει ελπίδες για ένα κερδοφόρο έτος

Heimtextil 2019: Δυναμική αρχή για τη νέα σαιζόν στον τομέα επίπλωσης δίνει ελπίδες για ένα κερδοφόρο έτος

 

Ο διεθνής κλάδος υφασμάτων κατοικίας βίωσε ένα πολλά υποσχόμενο ξεκίνημα στην Heimtextil στη Φρανκφούρτη, η οποία έκλεισε τις πύλες της στις 11 Ιανουαρίου 2019. Ενάντια στις προκλήσεις της παρούσας οικονομικής κατάστασης και της αβεβαιότητας στις αγορές υπάρχει μια θετική και αισιόδοξη διάθεση στην κορυφαία διεθνή έκθεση.

 

3.025 εκθέτες από 65 χώρες έφεραν τη διεθνή έκθεση για υφάσματα κατοικίας και επίπλων στην κορυφή του κλάδου. “Eκθέτες και επισκέπτες υποδέχτηκαν με εξαιρετικό τρόπο το νέο concept της έκθεσης και επιβεβαίωσαν τη θέση της ως σημαντικότερο διεθνές σημείο συνάντησης του κλάδου. Η ποιότητα των ληπτών αποφάσεων εντυπωσίασε τους εκθέτες όσο και ο αριθμός νέων επαγγελματικών επαφών από 156 χώρες, κυρίως διεθνείς, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στην Heimtextil να θέσει ένα νέο σημείο αναφοράς, λέει ο Detlef Braun, Μέλος της Διοίκησης της Έκθεσης Φρανκφούρτης. “Περίπου 67.500 επισκέπτες φρόντισαν να υπάρχει μια ατμόσφαιρα έντονης δραστηριότητας στα εκθεσιακά halls, παρά τη μικρή μείωση των αφίξεων που οφειλόταν μεταξύ άλλων στις δυσχερείς ταξιδιωτικές συνθήκες εξαιτίας της κακοκαιρίας στην περιφέρεια των Άλπεων και της απεργίας στο αεροδρόμιο της Γερμανίας.”

 

Ένα θέμα που απασχόλησε τόσο εκθέτες όσο και επισκέπτες, ήταν οι επίκαιρες και επερχόμενες οικονομικές συνθήκες. Περαιτέρω πρόκληση αποτέλεσαν οι ολοένα και συχνότερες καθημερινές μεταβολές στην αγορά. Ο ανεβασμένος τζίρος και η συμβολή του στις διαδικτυακές αγορές στέκονται εμπόδιο στις προσπάθειες του σταθερού εμπορίου λιανικής να διατηρήσει τα κεντρικά αστικά καταστήματα. “Το εξειδικευμένο εμπόριο των μικρών επιχειρήσεων αλλά και των πολυκαταστημάτων και καταστημάτων μεγάλων brands –και συνεπώς ο πυρήνας του target group επισκεπτών- βρίσκεται υπό την πίεση της σταθερής ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου. Με τη Heimtextil και γενικότερα τις εκθέσεις μας καταναλωτικών αγαθών, προσφέρουμε ιδιαίτερα σε αυτούς τους λιανέμπορους σαφείς προοπτικές και ποικίλες πηγές έμπνευσης σε έναν αμφιλεγόμενο κόσμο” συνεχίζει ο Braun.

 

Η Heimtextil διευκολύνει την πρόσβαση των επισκεπτών της σε πολύτιμες πηγές έμπνευσης κι επιχειρηματικής δράσης μέσω ενός βελτιστοποιημένου εκθεσιακού concept συνοδευόμενου και από μια νέας διάρθρωση της αίθουσας. “Το νέο concept μας έφερε περισσότερους επισκέπτες στο περίπτερο” δήλωσε ο κος Andreas Klenk, Διευθύνων Σύμβουλος της Saum & Viebahn από τη γαλλική πλευρά του Kulmbach για το hall 8.0 , το οποίοα για πρώτη φορά παρουσίασε στους παραγωγούς υφασμάτων και κατασκευαστές κουρτινών και συστημάτων ηλιοπροστασίας μια κοινή πλατφόρμα. ‘Ήταν η σωστή απόφαση να ενώσουμε τους διαφορετικούς τομείς. Είχαμε συζητήσεις υψηλού επιπέδου – με σεβασμό τόσο στις εξαγωγές όσο και τόσο για τις εξαγωγές όσο και τις εγχώριες συνεργασίες -και είμαστε ικανοποιημένοι με την εμπορική έκθεση.”

 

Στο πλαίσιο του νέου concept, η Heimtextil διεύρυνε την μοναδική παγκοσμίως γκάμα προϊόντων της σε ολόκληρο τον εκθεσιακό χώρο και συμπεριέλαβε επίσης το νέο hall 12, το οποίο αποτελεί ένα επιπλέον αρχιτεκτονικό highlight του εκθεσιακού κέντρου Φρανκφούρτης από το Σεπτέμβρη.

Κορυφαίες διεθνείς εταιρίες από τον τομέα Bed & Bath Fashion παρουσίασαν τα προϊόντα τους εδώ. Για την εταιρεία Curt Bauer από τη σαξονική πόλη Αue η πρεμιέρα του νέου hall ήταν πετυχημένη: “Είμαστε ενθουσιασμένοι με το νέο hall 12. Τα προϊόντα που παρουσιάστηκαν εκεί είχαν πολύ μεγάλη απήχηση. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με την ποιότητα των επισκεπτών στο περίπτερό μας. Παράλληλα με την υψηλή επισκεψιμότητα από Γερμανία χαιρόμαστε ιδιαιτέρως και με την αύξηση από Κίνα και Ρωσία.” δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Michael Bauer.

 

Φυσικά προϊόντα, πλαστικά μπουκάλια και μικρο-πλαστικά στους ωκεανούς

Η Heimtextil έθεσε ένα νέο standard όσον αφορά το ζήτημα της βιωσιμότητας: αφού η πρώτη παγκόσμια συμφωνία για την προστασία περιβάλλοντος υπογράφηκε για τον κλάδο υφασμάτων από 40 κορυφαίες εταιρίες μόδας, οργανισμούς και συνδέσμους στο World Climate Conference στο Katowice πέρυσι το Δεκέμβρη, το επίκεντρο στη Φρανκφούρτη ήταν επίσης στην αναπτυγμένη οικολογική συνείδηση στον κλάδο υφασμάτων. Πληθώρα εκθετών παρουσίασαν πρωτοποριακές λύσεις, για παράδειγμα στην ανακύκλωση πλαστικών μπουκαλιών καθώς και στη χρήση πιστοποιημένων φυσικών υλικών. “Η βιωσιμότητα ήταν για μας το θέμα στη φετινή Heimtextil. Κορυφαίοι εκπρόσωποι μέσων ενημέρωσης μας επισκέφθηκαν και το guided tour ‚Green Tour‘ έκανε στάση σε μας. Παρουσιάσαμε πολλά πράγματα μεταξύ των οποίων τα πρώτα παπλώματα για vegan και ωραία μεταξωτά προϊόντα – όλα 100 % παραγωγής Αυστρίας” δήλωσε η Denise Hartmann, Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Hefel Textil. Επίσης ήρθαν δυναμικά στο προσκήνιο τα θέματα της κατανάλωσης νερού στη βιομηχανία υφασμάτων και μικρο-πλαστικών. Μόνο στον κατάλογο εκθετών της “Green Directory” απαριθμούνται 150 περίπου προοδευτικές εταιρίες με υφάσματα που παράγονται με οικολογικές μεθόδους. Η προσφορά προϊόντων συμπληρώθηκε με μια σειρά διαλέξεων καθώς και περιηγήσεις εξειδικευμένης θεματολογίας, οι οποίες προσέφεραν πολύτιμη ώθηση και θεμελίωσαν την πρωτοποριακή πράσινη γραμμή της έκθεσης.

Η επόμενη έκθεση Heimtextil, η 50στη συγκεκριμένα, λαμβάνει χώρα στη Φρανκφούρτη από τις 7 μέχρι τις 10 Ιανουαρίου του 2020.

Αφήστε το μήνυμα σας