FRESKON Διεθνές εμπορικό γεγονός Φρέσκων Φρούτων & Λαχανικών
21-23.4.2016, Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Λίγες μόνο εβδομάδες πριν το μεγαλύτερο γεγονός της ΝΑ Ευρώπης για τον κλάδο των φρέσκων φρούτων και λαχανικών, τη 2η διοργάνωση της Freskon, συναντήσαμε την project manager της έκθεσης, κα Τόνια Νικολαΐδου, η οποία μας μίλησε για την πιο «fresh» έκθεση της χρονιάς!
Η έκθεση Freskon, αν και μετρά μόλις μία διοργάνωση, αποτελεί σημείο αναφοράς στον κλάδο των φρέσκων φρούτων και λαχανικών. Πείτε μας δυο λόγια για τη φετινή, 2η διοργάνωση.
Η διεθνής έκθεση Φρέσκων Φρούτων & Λαχανικών, Freskon έρχεται για δεύτερη συνεχή φορά στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, στις 21-23 Απριλίου και χωρίς αμφιβολία, συνιστά το μεγαλύτερο εμπορικό γεγονός του κλάδου στη ΝΑ Ευρώπη. Συγκεκριμένα, η έκθεση στοχεύει στη διακίνηση φρέσκων φρούτων και λαχανικών της ευρύτερης περιοχής προς την παγκόσμια αγορά και αντίστροφα.
Τα αποτελέσματα της 1ης Freskon ποσοτικά και ποιοτικά, υπογράμμισαν τον ρόλο που αναλαμβάνει να παίξει η “FRESKON” ως στρατηγικός σύνδεσμος ανάμεσα στην ελληνική παραγωγή φρέσκων φρούτων και λαχανικών και τις διεθνείς αγορές, τους μεγάλους ξένους λιανέμπορους και τα υπερεθνικά δίκτυα διανομής. Η πρώτη διοργάνωση κατέδειξε με τον καλύτερο τρόπο τη μεγάλη προοπτική που έχει η “FRESKON”, η οποία, μετά την πολύτιμη εμπειρία της πρώτης διοργάνωσης, προχωράει στην επόμενη με αύξηση 40% τόσο σε αριθμό εκθετών όσο και συνολικών τετραγωνικών μέτρων.
Ποιο το target group της Freskon;
Η έκθεση συγκεντρώνει όλους τους φορείς λήψης αποφάσεων του κλάδου. Την έκθεση θα επισκεφθούν χονδρέμποροι φρέσκων φρούτων και λαχανικών, εισαγωγείς & εξαγωγείς φρούτων και έμποροι λιανικής. Σημαντικές αλυσίδες super market από την Ελλάδα και το εξωτερικό θα είναι παρούσες, όπως επίσης και γεωπόνοι, παραγωγοί αλλά όλοι οι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της συσκευασίας και των logistics.
Για ποιους λόγους ένας επαγγελματίας του κλάδου από την Ελλάδα και το εξωτερικό να επιλέξει να επισκεφτεί τη Freskon;
Στην Freskon, επισκέπτες και εκθέτες θα έχουν την ευκαιρία να συνάψουν εμπορικές συμφωνίες με τους σημαντικότερους διακινητές των φρέσκων φρούτων και λαχανικών της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Ασίας.
Η χώρα μας συγκεντρώνει σημαντικά πλεονεκτήματα σε σύγκριση με άλλες χώρες της ΕΕ χάρη στις κλιματολογικές συνθήκες που επικρατούν και έχει κατακτήσει σημαντική θέση στη λίστα με τις ασφαλέστερες χώρες της ΕΕ αναφορικά με τις υπερβάσεις σε υπολείμματα φυτοφαρμάκων σε φρούτα και λαχανικά.
Κοινός παρανομαστής και για τα δύο είδη επισκεπτών είναι πως στη Freskon θα έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με σημαντικές επιχειρήσεις που σχετίζονται είτε με την παραγωγή είτε τη διανομή είτε παρουσιάζουν εξαγωγική δραστηριότητα.
Όσον αφορά στον Έλληνα επαγγελματία, θα μπορέσει να συναντήσει ελληνικές εταιρίες που ως επί το πλείστον δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό και με τον τρόπο αυτό, θα έχει τη δυνατότητα διεύρυνσης και της δικής του δραστηριότητας.
Από την άλλη πλευρά, ο ξένος επαγγελματίας θα γνωρίσει έναν από τους πλέον δυναμικούς ελληνικούς κλάδους και κατά πάσα πιθανότητα, θα συνάψει σημαντικές συμφωνίες εάν αναλογιστούμε ότι το ελληνικό επιχειρείν σε αυτό τον κλάδο είναι κυρίως εξωστρεφές ενώ η τεχνογνωσία, η εμπειρία και η ποιότητα είναι σαφώς υψηλού επιπέδου.
Στο πλαίσιο της Freskon, έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στο πρόγραμμα “FRESKON HOSTED BUYERS”. Ποιοι οι λόγοι που κάνουν το συγκεκριμένο πρόγραμμα τόσο σπουδαίο;
Κατά το πρόγραμμα “FRESKON HOSTED BUYERS” προβλέπεται να φιλοξενηθούν περισσότεροι από 200 αγοραστές από περισσότερες από 30 χώρες.
Πιο συγκεκριμένα, θα φιλοξενηθούν αγοραστές από Ευρώπη, Βαλκάνια, Ρωσία, Ουκρανία Ασιατικές χώρες, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Το «1ο Διεθνές Συνέδριο για τα Πράσινα Λαχανικά & το Σπαράγγι» συνιστά ένα από τα δυνατά χαρτιά της φετινής διοργάνωσης. Για ποιους λόγους προτρέπετε τους επαγγελματίες του κλάδου να συμμετέχουν στο εν λόγω συνέδριο;
To 1ο συνέδριο για τα Πράσινα Λαχανικά & το Σπαράγγι (22&23/4) το οποίο διοργανώνεται σε συνεργασία με το περιοδικό ΦΡΟΥΤΟΝΕΑ φιλοδοξεί να ενημερώσει τους σύνεδρους για τις σύγχρονες διεθνείς τάσεις στα πράσινα λαχανικά και το σπαράγγι, το ρόλο της συσκευασίας, τις καινοτόμες μορφές καλλιέργειας, τις απαιτήσεις των καταναλωτών, αλλά και τα προϊόντα εκείνα που δείχνουν να έχουν ένα ευοίωνο μέλλον. Για το σκοπό αυτό, οι διοργανωτές αποσκοπούν στην όσον το δυνατόν μεγαλύτερη εκπροσώπηση ευρωπαϊκών χωρών όπως Ιταλία, Γαλλία και Ολλανδία οι οποίες ξεχωρίζουν στους τομείς παραγωγής, συσκευασίας και διακίνησης των πράσινων λαχανικών.
Οι ομιλητές του Συνεδρίου είναι κορυφαίοι επιστήμονες και αναλυτές από τις πλέον πρωτοπόρες χώρες της Ευρώπης στην καλλιέργεια πράσινων λαχανικών. Το Συνέδριο, που είναι χωρισμένο σε 5 θεματικές από την έδρα Λαχανοκομίας του ΑΠΘ, αποτελεί μία πολύ καλή ευκαιρία για τους εκθέτες και τους επισκέπτες της έκθεσης για να ενημερωθούν για τις δυνατότητες που έχει η Ελλάδα σε αυτήν την κατηγορία των προϊόντων αλλά και να γνωρίσουν όλους τους αξιόλογους παραγωγούς πράσινων λαχανικών της χώρας μας.
Εξίσου σημαντική όμως είναι και η διοργάνωση του προγράμματος FreshCon market (supermarkets b2b point). Μιλήστε για τις νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες που θα παρέχει το συγκεκριμένο τμήμα της έκθεσης.
Το “FreshCon Market” (22&23/4) ευελπιστεί να είναι το επιχειρηματικό γεγονός της χρονιάς. Υπό τη διοργάνωση της ΗΕLEXPO σε στρατηγική συνεργασία με το περιοδικό ΦΡΟΥΤΟΝΕΑ έχει ως βασικό στόχο να φέρει σε άμεση επαφή μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ που ελέγχουν ένα σημαντικό δίκτυο διανομής, με τους επαγγελματίες του αγροτικού κλάδου δημιουργώντας προϋποθέσεις άμεσων συμφωνιών. Σε αυτό το σημείο, αξίζει να επισημάνουμε ότι οι μεγαλύτερες αλυσίδες σουπερμάρκετ των Βαλκανίων (Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Ουκρανία, Κροατία) θα είναι παρούσες.
Στόχος του FreshCon Market δεν είναι να παραβρεθούν μόνο οι περυσινές αλυσίδες σουπερμάρκετ, αλλά να υπάρξουν και νέες συμμετοχές από πολλές χώρες της Ευρώπης και ιδιαίτερα από τα Βαλκάνια. Όπως φαίνεται, ο στόχος αυτός επιτυγχάνεται καθώς έχουν επιβεβαιωθεί οι ακόλουθες συμμετοχές από τις ξένες αγορές.
Ενδεικτικά, αναφέρονται:
- Ουκρανία: ΑTB MARKET
- Π.Γ.Δ.Μ.: ZITO MARKETI
- ΡΟΥΜΑΝΙΑ: PROFI / SELGROS CASH & CARRY/ CARREFOUR/ MEGA IMAGE
- ΣΕΡΒΙΑ: AMAN COMPANY / MERCATOR/ DELHAIZE SERBIA
- Βουλγαρία: FANTASTICO/ T-MARKET
- Παγκόσμιο: TESCO
Η Freskon θα πραγματοποιηθεί στις 21-23/4/2016 στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Ανατολή Νικολαΐδου
Τ: 2310 291 161
F: 2310 291 554
E: freskon@helexpo.gr
Leave A Comment