Home / ΚΗΠΟΤΕΧΝΙΑ / 67η FLORMART: επαγγελματική έκθεση κηποτεχνίας
ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ 67ης FLORMART – PADOVA , ITALY
ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ 67ης FLORMART – PADOVA , ITALY

67η FLORMART: επαγγελματική έκθεση κηποτεχνίας

67η FLORMART: επαγγελματική έκθεση κηποτεχνίας

PADOVA , ITALY (21-23 Σεπτεμβρίου 2016)

 

ΝΙΚΟΣ ΘΥΜΑΚΗΣ

Από τον Νίκο Θυμάκη, Γεωπόνο-Σύμβουλο Πρασίνου

Επίτιμο Πρόεδρο ΕΣΕΦΥ(*)

 

 

Στον εκθεσιακό χώρο της ιστορικής Πάντοβα στη Β. Ιταλία, έγινε από 21-23 Σεπτεμβρίου η καθιερωμένη Flormart για 67η φορά.

H ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΗ ΒΟΤΑΝΙΚΗ
H ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΗ ΒΟΤΑΝΙΚΗ

Σχετικά μικρότερη από προηγούμενες φορές, η έκθεση που «έθρεψε» γενιές Ιταλών ανθοπαραγωγών, φυτωριούχων και κηποτεχνών, αποτελώντας την πρώτη και σημαντικότερη έκθεση του κλάδου πανευρωπαϊκά, έδειξε για άλλη μια φορά , μέσα από την ικανότητα των διοργανωτών να προσαρμόσουν τη διοργάνωση στις τρέχουσες συνθήκες, φτιάχνοντας ένα νέο μοντέλο.

 

Ο ΝΙΚΟΣ ΘΥΜΑΚΗΣ ΩΣ ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Ο ΝΙΚΟΣ ΘΥΜΑΚΗΣ ΩΣ ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

 

ΔΕΝ ΕΛΕΙΨΑΝ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΦΥΤΩΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ
ΔΕΝ ΕΛΕΙΨΑΝ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΦΥΤΩΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ

 

ΤΑ ΦΥΤΩΡΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑΣ ΑΒΡΑΜΗ ΗΤΑΝ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
ΤΑ ΦΥΤΩΡΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑΣ ΑΒΡΑΜΗ ΗΤΑΝ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

 

Στο επίκεντρο της δημοφιλούς έκθεσης , η εκπαίδευση, οι όροι εξαγωγών, η Κοινωνική Οικονομία, ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Φυτών (ANVE), οι κηποτέχνες και αρχιτέκτονες τοπίου, τα ανακυκλώσιμα υλικά και συγκεκριμένες χρήσεις τους τόσο στα παραγωγικά φυτώρια όσο και την κηποτεχνία μέσα από Ευρωπαϊκά Προγράμματα και start up επιχειρήσεις, η τοπική χλωρίδα, το δίκαιο εμπόριο…δηλαδή, βήματα “out of the box”, για το μέλλον…Εκεί κι εμείς, καλεσμένοι με τον δικό μας σύνδεσμο εξαγωγέων φυτών (ΕΣΕΦΥ)  μάλλον από καλή πίστη των φίλων μας…

 

Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΥΝΝΕΦΟ
Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΥΝΝΕΦΟ

 

Την έκθεση επισκέφθηκαν και υποψήφιοι αγοραστές από χώρες ενδιαφέροντος, όπως Τουρκία, Καζακστάν, Αζερμπαϊτζάν, Μαρόκο, Τυνησία, Ελβετία, Βέλγιο, Ισπανία, Γεωργία, προκειμένου να γνωρίσουνε μέσα από την ANVE την Ιταλική αγορά. Από την πλευρά μας, σημαντική η συμμετοχή των Φυτωρίων Τριανταφυλλιάς «ΑΒΡΑΜΗ» που για μία ακόμη φορά δίδαξε συνέπεια και επαγγελματισμό.

 

ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΦΥΤΑ
ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΦΥΤΑ

 

Από όσα είδαμε , ξεχωρίσαμε:

  • την προσέγγιση για την αστική κηποτεχνία τη γειτονιά, τόσο μέσα από μικρά πάρκα που συμμετέχει ο κόσμος όσο και σε λαχανόκηπους
  • τα υλικά για εξωτερικούς χώρους (πχ τάπητες, δρόμοι κλπ) που φτιάχνονται μέσα από Ευρωπαϊκά Προγράμματα από start up επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στις παιδικές χαρές, τις πλακοστρώσεις, τη στήριξη γλαστρών φυτωρίου κλπ.
  • την τεχνοτροπία “cloud” (σύννεφο) για φυτά που μπορούν να κάνουν συστάδα , είτε ιαπωνικό είτε σε μεσογειακό κήπο
  • τα νέα εργαλεία marketing και την προσπάθεια της ANVE να δείξει στους φυτωριούχους μέσα από συζητήσεις τόσο τα θέματα φυτοϋγείας όσο και του εξωτερικού εμπορίου.
  • εξαιρετικές προσπάθειες στον τομέα προβολής (σύνδεση με την καθημερινότητα, την υγεία και όχι τις τιμές, σε μια εποχή που πρέπει να μπει στη συνείδηση του κόσμου ότι το φυτό δεν είναι είδος πολυτελείας αλλά ανάγκη για ζωή)
  • την παρουσίαση Κοινωνικών Συνεταιριστικών Επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο
  • τα Garden Girls (κορίτσια του κήπου) , project προώθησης της Calluna vulgaris
  • νέες τεχνικές για πράσινες δομές (φυτεμένα δώματα, κάθετοι κήποι κλπ)
  • τη δικτύωση με τους ξένους επαγγελματίες
  • την καμέλια που ανθίζει όλο το χρόνο
  • θαυμάσιες παρουσιάσεις ανθοδετικής

 

TO POSTER ΤΗΣ ANVE
TO POSTER ΤΗΣ ANVE

 

Ο ΙΤΑΛΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΧΩΡΟ
Ο ΙΤΑΛΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΧΩΡΟ

 

Κλείνοντας, κι αφού συνομιλώντας με τους συναδέλφους των άλλων χωρών καταγράψαμε σημαντικές συμφωνίες για το άμεσο μέλλον για τους φυτωριούχους. Αξίζουν συγχαρητήρια τους διοργανωτές για την προσπάθειά τους και στην ANVE γιατί σε πείσμα των καιρών και της αφιλίας κάποιων νεόκοπων στο χώρο γόνων φυτωριούχων, αποφάσισε να στηρίξει μία πραγματικά έκθεση με παράδοση και καλό υλικό παρά να «ενσωματωθεί» σε μία διοργάνωση που το αντικείμενο της κηποτεχνίας και του φυτού μπαίνει ανάμεσα σε άλλα αντικείμενα. Αυτό είναι χρήσιμο να γίνεται σε κάποια εμπορική κλίμακα, αλλά η στοχευμένη έκθεση για το αντικείμενό σου είναι που σε κάνει απαραίτητο στην αγορά και καθιερώνει αυτό που κάνεις στη συνείδηση του κόσμου που είναι και ο τελικός αποδέκτης…

Όποιος δεν καταλαβαίνει, ας κάνει marketing στο πως θα πάρει φτηνότερα φυτό με μισό ευρώ. Ο κόσμος αλλάζει….Και η 67η Flormart μας το δίδαξε αυτό.

(*) Ελληνικός Σύνδεσμος Εξαγωγέων Φυτικού Υλικού

 

ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΚΑΡΠΟΦΟΡΩΝ ΔΕΝΔΡΩΝ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΚΑΡΠΟΦΟΡΩΝ ΔΕΝΔΡΩΝ

 

ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΑ ΦΥΤΑ
ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΑ ΦΥΤΑ

 

ΤΑ GARDEN GIRLS
ΤΑ GARDEN GIRLS

 

Ο ΓΓ ΤΗΝ ANVE EDUARDO SCHIUTTI
Ο ΓΓ ΤΗΝ ANVE EDUARDO SCHIUTTI

 

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Δείτε επίσης...

ceratonia siliqua - χαρουπιά

ΧΑΡΟΥΠΙΕΣ: ΑΝΑΞΙΟΠΟΙΗΤΑ «ΚΑΡΑΤΙΑ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ

ΧΑΡΟΥΠΙΕΣ: ΑΝΑΞΙΟΠΟΙΗΤΑ «ΚΑΡΑΤΙΑ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ Η χαρουπιά είναι ένα δένδρο που καρποφορεί για ...

Αφήστε το μήνυμα σας